Silja Line Symphony

 
 
Har inte bloggat så mycket idag, men jag har haft fullt upp!
Jag sitter just nu i hytten på Silja Line Symphony! Är helt proppmät efter att ha ätit i BUFFÉN.
Har tagit massor med foton och kommer lägga upp de nog när jag kommer hem, internetet suger här så jag har tur om jag kan lägga upp något foto.
Jag vet inte om jag kommer kunna skriva något inlägg imorgon, men i över morgon blir det allafall.
Internetet styr mig XD
Innan vi åkte till Stockholm och båten så gick vi till en sjö i Tyresö och fiskade, fick en lite pluttfisk, lika liten som mitt pekfinger. Jag är en riktig storfiskare liksom! Tog också massor med foton som kommer upp när jag väl har bättre internet.
 
Imorgon går vi iland i Helsingfors och turistar där sedan åker vi hem till Sverige igen, kommer hm på torsdag :D
Någon som har vart i Helsingfors någon gång?
// Kram Alma
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback