Let´s talk about love...

Hej!
 
Sörry sörry för att jag inte blöggat på nögra dagar, men jag har vart upptagen med att leva livet! :3
Det som hänt är nog bara att jag börjat i Engelska Skolan och varit "too bussy" för att blogga.
Som sagt, trott eller ej, det är kanske sv´rt att förstå men mitt liv består av andra saker än att bara blogga.
Engelska skolan är inte så läbbig som jag trodde, förutom att varje gång jag ska säga ngt på engelska ser jag ut som ett frågetecken och säger, PÅ SVENSKA, Hur säger man nu igen.... ALMA DU KAN BÄTTRE!!!
Tänkte lägga in lite bilder från Tyresö :3 Så det blir av....
 
 
Tog fler bilder i finland och på Tyresö, men jag glömde ladda över de på min dator så de är på kameran som pappa tog med till portugal :3 Ska försöka få de via mejl, får se vad som händer :D
 
// Alma 

Kommentarer
Fanny säger:

BLOGGA :3

2012-09-05 | 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback