FRIDA

Sitter här i sängen, nyduschad och klar och myser med min FRIDA tidning. Åkte hem för ett tag sedan, rätt chill att vara hemma nu ett tag. Mina 33 myggbett har typ blivit super inflammerade (eller vad man ny säger) *jag är allergisk* så jag sitter härens heltäckande OnePeace och UGGs liknande tofflor och fightas med klådan... WOOP WOOP Det blir en rätt chill dag i morgon, mest att packa. Sedan så ska vi sticka NÅGONSTANS. En viss "mamma" har kommit på ett "system" att vargen gång vi bäddar vår säng varje dag så får vi en stjärna, och när vi har 30 st totalt så ska vi få en "överraskning"... Aja, och NU har vi äntligen 30 stjärnor, så det blir överraskning imorgon... Haha det är rätt komiskt, jag har varit borta så mkt så jag har typ samlat in 4 stjärnor, räntan har mina brorson fixat... Så jah... I just say one word, chiiiiill!!! // Kram Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback