Söndaag

Då slänger man in ett litet inlägg nu då om min dag. (För en gång skull)
Skriver om det nu för att jag inte halvt tidnmed att gö in på datorn någonting idag, och där hör är det närmaste "bra inlägg" jag kan komma. Som ni kanske räknat ur redan så bloggar jag från mobilen.
Håller på me Lines design, är klar med headern och lite till och men Julias ska jag börja med när jag är klar med Lines.
Perfa ba... ✌

Vart i stallet idag, stallvärd, vart med kompisar, bara choklad och skött. Slängde in lite fotografering där emellan också och fotade mina kompisar med poniiiesarna. Sen blev det några gulliga bilder på mig och Brolle. Vi får se när de kommer upp. Passar också på att lägga in lite foton som jag tagit med min mobil från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback