Shopping, shopping, shopping

Då har jag vart i Vällingby då då, som ni såg Leia skrev i förra inlägget.
För förta gången någonsin har jag köpt ngt från Cubus, Dick ar jag vart inne där säkert en miljon gånger med har aldrig tyckt någonting vart snyggt nog. :/
Men Cubus nya jeanskollektion är så himla snygg, och fastnade speciellt för en skjorta. (Den på bilden)
Då sjukt snygg, äskar den. Eftersom jag behöver en ny tröja iallafall så passar det ju finfint att jag köper den! :3
Var rea på deras jeans, har hört att de är superbra och värt priset, så jag provade ett par och SHIEEET vad bra de sitter! (Jeansen på bilden)

Supernöjd med mina köp. See u


Kommentarer
Zeynep säger:

OMG!!! Såå fint. Du är jätte söt :*. Gå in i min blogg och kommentera tack ;)

2013-10-15 | 16:19:09
Bloggadress: http://zeyneps.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback