Märke 2 27/1-2013

58.57%
Ganska nöjd för att vara första gången jag rider Märke 2. Musse hade ju en sån där dag då han skulle jävlas hela tiden, jobbig i galoppen mm. ovanligt het för att vara tävling också samt så tryckte han sig inåt innan jag skulle fatta galopp vid vänster varv. Jag fick honom ut på spåret och han galopperade iallafall.
Var ju inte mycket han gick in, 1 m bara, men Aja... Fick en 4 på den fattningen samt vägarnas rätta ridande. Anledningen var ju att han var så otroligt olik sig själv och småsjung stel!
Totalt fick jag en 5 på vägarnas rätt ridande, så jag blev ju åtminstone inte diskad. *positivt tänkande*
Revansch nästa gång!!! Haha, och ridning på tisdag. Tagga :P
Gör inget att det är skola imorgon,den här veckan blev ändå så himla lyckad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback