Myspys här då 😂❤

Sitter här i soffan hos grannarna och kollar på film. :)
Har ätit Tacos och är jätte mätt.
Vill bara säga att i förra inlägget var det inte menat att vara arg. Tolka det inte som det där jag stoff med stora bokstäver och utropstecken. Ville bara göra det mer uppmärksamt. Så tro inte att jag är arg, och när det gäller copyright, såklart man KAN kopiera men det är jag som har tagit den, och det skulle såra om någon tex tog den och sa att det var deras och de hade fotat.
Det var helt sjukt stressigt idag när det gäller stallet. Hehe säger det när jag har tid mer, ska njuta av live lite nu. Det är en ganska lång historia. :3 höhö
Aja ska fortsätta titts på TV nu!
Ha det gott // Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback