Mickey Mouse!

Red lilla Musse idag! Gick ganska bra för att rida på Musse! Han var fin i galloppen, lysnade ovanligt bra på mina hjälper och han var super överhuvudtaget tycker jag, förutom att han gick in på mitten en gång när vi skulle göra sid-delsvändning.
Är lite stålt också, fick honom att inte bli lika stark och het. :3 Men jag däremot kände mig som.... jag vet inte vad och svettades som en dåre! Haha
Har inte lika många dåliga tankar om Musse längre. Han är kort salt helt underbar! Men Brolle är fortfarande bäst!! :3
(Tjejen på bilden är fina Fanny som tvingade mig att ha med henne på bilden också! Haha såklart du ska vara med Fanny)
// Alma


Kommentarer
Fanny säger:

Hahahahaha ^^ inte för att jag faktiskt tvingade dig va? Men ändå x3 haha

2012-09-29 | 23:08:20
Bloggadress: http://Fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback