Teori :/

Blä!! Gissa vad!
Jag stod vid busshållplatsen i 8 minuter och när bussen kommer som jag ska ta till stallet kommer jag på mig att jag har tagit en full bussrämsa!! Så himla sur jag blev!
Som tur var så fick jag sjuts till stallet istället :D Jag kom dit ganska tidigt, kvart i 4 och jag träffade Thea där ;P
Jag borstade och smörjde och det fortsatte att strömma in folk i stallet ;D
Vi skulle ha teori idag så... Ja...
Jag hade hoppats på att vi INTE skulle vara i teorisalen... Och det var vi häller inte!! Vi skulle 2 och 2 linda ben med linder. Jag var med Ellen och lindade Brolles ben! De blev super fina haha
Sedan i slutet av lektionen fick vi önska ponnys men jag och några andra önskade STORA hästar ist!! Jag önskade Theo, Max, Max 2, William och Glenn!! Hihi hoppas att jag får någon av de nästa lektion! Men en sak är dåååliiig!!! Det är ingen ridning nästa torsdag för att det är kristihimmelsfärd :C
Jag hittade min ridhjälm igår men nu kan jag inte använda den på ett tag :C
Jaja..,
// puss, Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback