Söndag den 13 Maj

Hej!



Sitter i klubbis och kollar på när Heddi och Sofia rider. De är asgrymma!! <3
Brolle är på Allsvenskan så jag kan inte sköta honom :(
Gjorde rent vattenkoppen och krubbande och gjorde det fint på väggen så Brolle har det fint när han kommer tillbaka <3 Saknar honom...



Kommer åka hem med Sofia hem...
Vi har bestämt att vi kanske ska sticka och köpa ridgrejer tsm någon dag då, vi får se...



Vi firade Sofias födelsedag i stallet och hade det skojigt och jag åt 2 1/2 cupcake.... Gott!! Men mådde "LITE" illa efteråt ;D



Ville bara säga att när jag kommer hem ska jag räkna pengar, kolla kamera så ska jag se hur mycket jag behöver spara tills jag har en egen kamera!! ;D



När jag var med när de skulle rida ut passerade vi en av hagarna och ja... Ni ser själv hur skojjigt det ser ut.. ;D

• Kram Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback