Smoothie och No läxa

Jag stack hem till Fanny (min klasskompis som bor bredvid mig). Vi gjorde en super god banan, kiwii och chokladsmoothie!
Vi satt oss ner vid bordet och drack den medans vi förhörde varandra med No-boken.
Det är nämligen så att vi ska ha prov i NO imorgon!! Hjälp! ❤
Vi hade super och vi hoppade studsmatta efter.
Jag gick hem vid kl 4 och gick genast till datorn. Jag var så upphetsad att jag inte kom ihåg att blogga!!

Och nu undrar ni säkert varför??
Jo! Jag fixar en ny stallplan till mitt stall på http://Stallet.se">Stallet.se! Haha löjligt att jag glömde att blogga bara för det? Haha så e det....

Ska ta spruta imårgon... Cancersprutan 2:a sprutan!! Aaaaa! Jag kommer dö!!!
Önska mig lycka till...
// kram rädda jag...


Kommentarer
julia säger:

Vi tog sprutan för typ en vecka sen och den gjorde nt lika ont som första;)

2012-05-30 | 16:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback