Omg jag är så ledsen!!

Asså jag är jätte ledsen att jag inte har bloggat något. :( Mådde inte så bra idag och haft strul med internet :/
Här är en sammanfattning på när jag inte bloggat/vad jag gjort ;D
Jag kom till Astrids landställe och hade mysiigt och var där tills på måndag. Då på måndag var jag med på min bff's flöjtlektion och hon var superduktig!
Efter det mötte vi mamma och jag och familjen åkte till några vänner och firade Valborg!!! :D Hade super kul!!! ;P
Sedan på tisdag fyllde min styvpappa år och vi firade honom. Det var också tävling i stallet och jag var där och titta och min lilla skötarhäst Brolle van!!! Aaaa!!! Jag älskar honom! <3 ;D
Idag så hade jag en bra dag i skolan och sedan spelade jag fotboll efter skolan mm.
Vi åt kebab till middag och det var GOTT!!! <3
Foton på hela långhelgen kommer imårn!!!!
Har ni frågor?? Då är det bara att kommentera!! ;D
// Kram Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback