Jag överlevde!

Hej, Jag finns fortfarande!

Som ni et så tog jag livmoderhalssprutan (2:a sprutan)!
Och titta! Jag finns!

Det gjorde ont när de sprutade in, men det gjorde inte lika ont som första (som jag tog för 8 veckor sedan).
Sedan fick vi gå in i ett rum och vi fik saft och massor med KAKOR! Nam Nam! Det var det goda med det hela!

Precis, kanske 20 minuter efter gjorde inte det ont alls, det känndes lite såklart men annars inget. Sedan efter lunch så började det göra så himla ont i armen och jag kunde inte sträcka upp min arm i luften helt. Aj...
DET HAR INTE BLIVIGT BÄTTRE så jag har ganska onte i armen och jag tar upp den eller något sådant.

Någon som också har tagit den?
//Kram Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback