Dark Shadows vs The Simpson! ❤

Sitter ihopkurrad i min brorsas säng (fråga mig inte varför) och fryser!
Kom till Tyresö för ca 1 timme sedan och vi har unnat oss med att se på gamla The Simpson filmer på iPaden och Berg flyttar in! Haha rätt ironiskt att kolls på The Simpson filmer...
Jag har tänkt efter och har ni tänkt på hur svårt att hålla ett sådant program så poppis så länge! Det har ju vart i 25? Om jag inte har rätt!?
Någon mer som håller med om att de är rätt duktiga?

Vi hämtade aldrig Astrid för att hon var på grönan och skulle titta på Maskinen!
Vi ska hämta henne i morgon och då ska vi eventuellt titta på BIO!! Längtar!
Ska kanske se Dark Shadows!
Jag älskar Johnny Depp, han är min absolut favoritskådis!
• Någon som sett filmen/ska se filmen?
• Är det bara jag som gillar Johnny Depp?

Vad har nu gjort idag??

Ska nog läsa lite och försöka värma mina tår (som jag knappt känner av) så cha då! ❤
// Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback