America's Funnest Home Videos

Sitter i soffan och tittar på AFV som är skitkul!!! :P
Jag gick till stallet iaf idag och skötte Brolle och träffade Ellen, Elin och Elise. Jag tycker att det har blivit färre som kommer till stallet på lördagar :( Förr var det liksom fler :/
När jag skulle till busstationen hem så stötte jag på 2 harar!!! De var jättesöta och jag kom riktigt nära faktiskt! Det var riktigt häftigt!
När jag kom hem vid halv 5 så tittade jag på tv och chillade. Åt hamburgare som var muuums och gottade mig med en klubba efteråt...
Kommer inte göra så mkt mer idag... Sticker typ till stallet imårgon typ... Höhö
// Alma


Kommentarer
Thea säger:

Jag, Anna och Vickis åkte tidigare från stallet.

2012-05-06 | 08:30:30
Bloggadress: http://necklaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback