Världens bästa dag!! <3

Idag har nog vart en sådana där fesfekt dag. Ingen stress till skolan, en kort skolgång med en vikarie som bara berättade historier nästan och en 30 min hälsa där vi spelade fotboll. Vi slutade kl 13.10 som var rena lyxen för mig!
Jag och några om mina vänner spelade fotboll till kl. 15.30 då jag gicck hem. Hemma gjorde jag knappt något utan bara slappade m.m
Jag städade rummet eftersom min morbror ska komma och såva här i 1 natt (kanske två vet inte). Han ska komma lite senare under kvällen.
Vi åt också världens godaste middag, hamburgare vilket var extremt gott, jag åt två st.
Mina två brorsor köpte ett nytt WII spel idag som heter Scylander. Har ni hört talas om det?
Jag fick tästa lite grann och jag tyckte att det var hyfsat kul (fast jag knappt fattade någonting)
Jag kan rekommendera det! ;)

Det här var nog världens godaste hamburgare!!! ;)
Hoppas att ni hade det bra!! <3
// puss & kram Almiizzen!

Kommentarer
Emmelie - SagaPhotos säger:

Tack så mycket!

Hoppas att du har haft en bra vecka :)

2012-04-03 | 16:03:13
Bloggadress: http://sagaphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback