Stallet

Hej alla sötizzar. Jag har varit i stallet hela dagen idag och haft jättekuligt! Jag är jätteledsen för dålig uppdatering men jag har inte hafttid. :( hoppas att det inte gör något för er <3
Igår så var jag på fest hos Ellen (som jag sa förut) och vi hade jättekul! Det var bara jag, Ellen, Ellens bästis Hanna (som jag åkte tsm med till stallet) , My (från stallet) och Sofia. Vi hade jättekul ihop och gjorde jättemånga saker. Vi åt middag, pasta och köttfärssås, och vi körde sanning eller konka som var jättekul också tittade vi på en jättesårjlig film sm hette Zozo. Har ni sett den?
Jag satt iaf och storbölade hela tiden! -.- denhandlar om en kille ifrån något arabland. Det var krig i lande så han och hand familj skullle fly till Sverige där deras farmor och farfar bodde. Precis innan de skulle åka ifrån lägenheten dör hans familj av en bomb medans han skulle gå och hämta vatten. Han tar sig själv till Sverige där han trodde att han skulle få det bättre men alla svenska barn mobbar honom på skolan. Tänker inte avslöja mer!!! ;)
Sitter just nu i soffan och ska snart äta. Jag är dödshungig! På tal om hungrig. Jag vill värkligen se hungerspelen som kom på bio igår! Är det någon som sett den? Hur var den? Är det värt att se den?
Hoppas att ni haft det minst lika bra som jag!<3
// Kramiizz!!!! Almizzen! <3 love jö!!

Kommentarer
Elin säger:

HUNGER SPELEN ÄGER! Ganska mycket blod, men annars är den aaaaaaaaaas bra!! (;

2012-03-24 | 21:04:11
Bloggadress: http://bjerkiz.blogg.se/elin
Brinkish säger:

Hehe,arabland :3

2012-03-25 | 14:09:13
Bloggadress: http://brinkishar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback