Smootie! <3

Haj bloggen. Idag ska jag vara med Ellen! Vi träffades på skolgården och gick hem till mig. Vi gjorde smootie
av hallon, bananas, glass! <3 och såklart milk!
Den blev jättegod. Vi tänkte lyxa till det lite så vi tog Slush-muggar som var jättecoola! <3
Just nu sitter vi vid köksbordet och Ellen övar på sin läxa och jag bloggar!
Vi ska gå ut lite senare och hopa studsmatta! Första gången i år! Ska ta bilder på det som jag kommer lägga upp sedan ingen brådska! ;)
När jag väntade på Ellen vid skolan så spelade jag lite fotboll med några vänner! Första gången i år som jag spelar fotboll! (i Sverige)
Snön har smält! Vart är den? Den bara försvann helt plötsligt! I söndags/lördags/ låg snön kvar på marken. Men när man väl kommer tillbax ifrån Dalarna så är den helt borta! Men som tur är så gör det inget! <3 saknar faktiskt snön inte så himla mycket...
Bilder kommer sedan på när jag och Ellen var ute! ;)

Min mellis: Hallon, banan och glass-smootie med en halv frizeflaska! (jag och Ellen delade på en)

Mmmmm.... Goodie good!

Mmmmm... Men... Ellen vad gör du?

Neej...! Den är slut!
Den som var så god...

Passade på och fota mig själv när jag skulle hitta teckning för att kunna ladda ner bilder till bloggen... <3

You smile, I smile...
Ellens blogg: www.ellenking.blogg.se
// Kramkram Almiizen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback