Sjusåvare

Ligger här i sängen och Chillar! Har det fett skönt här i sängen. Spyr nästans tanken på att gå upp kl 07.00 imårn och göra sig iårdning till skolan. Ska förhoppningsvis använda mitt nya smink imårn...
Mamma har inte fixat klart det där med internet på min data än så jag får stå ut med iPad en dag till..
Mitt rum har bombederats igen så hopefully kommer mamma säga till mig igen att städa... Åkrar bara inte!!
Själv så är jag inte så himla trött ärter en uppfriskande ansiktsbad. Det var så himla skönt!
Jag tror att jag ska börja med att blogga om det där med skönhet igen. Jag gjorde det ett tag förut. Har så himla kycket grejor jag vill skriva om!
Jag tror att jag ska försöka bli lite trött nu... Om jag kan... Hmm hoppas det!! Annars blir det inte soligt imårn!!


Jag ligger i sängen och Chillar. Tycker synd om er som tar miste om det just nu...

//Almiizzen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback