Söndagen 25 Mars

Just nu sitter jag i min brors säng och bloggar och spelar spel på ipaden. Det är fett chill.
Jag ska kanske gå lite senare till stallen men.... jag vet inte, ev.
Jag är ledsen för att jag inte lagt in några bilderpå länge men jag ska lägga in lite nu :)
Jag var i stallet igår och hade jätteroligt med alla vänner. Ellens hoppgrupp blev ntervjuade av en reporter ifrån tidningen RIDA och jag fick vara med på två gruppfoton som kommer att vara med i reportaget!! OMG!



Det där är tidningen som intervjuade hoppgruppen! ;)
Ps, jag är fett avis på reportern. Hon hade en skitbra kamera som jag också vill ha!!!! O.o

Jag, Hanna och Ellen "lekte" lite häst och ryttare i det tomma ridhuset.
Det bar roligar än vad jag trodde att bygga den och vi slet hårt. Blev ett bra resultat tyckte jag. Vad tycker ni??
// kram Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback