I hate the rain!!!

Jag hater regnet! Jag och mina vänner hade bestämt att vi skulle spela fotboll. Men såklart så överraskas vi av regnet som förstör allt! Jag gick hem och just nu sitter jag i soffan och äter mellis <3
Det var inte god mat så jag var ganska hungrig. Jag äter två mackor och yoghurt! Gottigott!! :D
Ska bara slappa hela dagen, kanske plugga lite till provet. Annars inget.!! Yeeey!
Jag fick ett tips i förra inlägget om en nyhet som jag tycker och så jag tror att jag ska ta den! Tack så himla mycket för tipset!
/ puss Alma

Kommentarer
Mary säger:

Sv; Lavendelsocker och lavendelglass är sjuuukt gott, Prova! :P

2012-03-29 | 20:31:51
Bloggadress: http://madebymaryblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback