I chill in the sofa!!

Hej bloggen. Just nu sitter jag i soffan och tittar på Äntligen hemma. Har sett avsnittet förr men jag orkar inte byta.  Är rätt coolt hur de kan fixa rum så där fint!
Idag har jag slutat kl 13.10. Äfteråt så spelade jag fotboll med några vänner på fotboll. Fick en hård boll i huvudet så jag gick hem. (jag var ändå skithungrig så det gjorde inget) ;)
Åt en dubbelmacka och vatten. Jag blev faktiskt ganska nöjd då. Har annars haft en rejält bra dag och jag er frisk som tur är nu!
Jag fick ett sms av Ellen igår kväll och gissa vad det stod!!   Det stod att jag ska på en "tjejmiddag" och fira Ellen på hennes "sena" födelsedag på fredag. Kul!

Gud vad jag är avis på de som fick detta vardagsrum!

Titta vad lyckliga de blev!
// stor kram Alma

Kommentarer
My säger:

Jag ska också på Ellens tjejmiddag ;)

2012-03-20 | 17:53:30
Alma säger:

Jag vet! Visst ert bra! ;) XP

2012-03-20 | 17:55:04
Bloggadress: http://allie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback