Hoppades fel!

Jag red idag <3 men det dåliga var att jag fick Moulina och vi hoppade. För ni som inte vet så är Moulina en häst som jag inte gillar! Lin ramlade av förra gången så hon bjöd på kladdkaka!! Mums
Det gick inte så bra när jag red Moulina så... Hon vägrade hoppa 2 ggr och så var hon seg, ville inte galoppera, svängde in på mitten i volten m.m
Är ändå nöjd med lektionen... Om man igenför med vissa andra. Jag och Ellen stannade kvar till kl 18.40 tills min mamma kom och skussade hem oss. Kollade lite på "Sveriges värsta bilförare" och just nu sitter jag i sängen och fixar mina naglar. Det behövdes!!
Tog liiite foton när jag var i stallet som jag laddat upp. Kommer ev. Ta foton på mina naglar...
För någon vecka sedan var stallplanen täckt med is och slask!
Stallet och bakom det stora skogen...

Det var länge sedan, stavhästar. Eller vad man nu kallar dem.

Kollade på en lektion medans vi väntade på mamma...

I ser säkert mig i bakgrunden...
// kramiizzar Almiizzen.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback