Good morning

Good morning alla som läser detta inlägg just nu. Just nu sitter jag i en fotölj i vardagsrummet med iPaden och softar. Har inte såvit så bra idag... Jag är jättehes och det är lite irriterande i halsen. Med det var sämre när jag vaknade så att jag tror att det kommer bli bättre :)
Har såvit jättedåligt idag och är ganska trött -.- ska äta frukost snart och jag har redan ringt Ellen och vi ska synas vid busshållplatsen kl 11.00 och sticka till stallet tillsammans.
Det är jättedåligt väder ute, som jag hade gissat på efter att man hade sett gårdagens väder: Målnigt och ruggigt...
Sköter sötaste Brolle ida! Yeeey! Jag tror att jag kommer fixa till det lite extre i hans spilta idag efter som att jag inte skött honom på länge. (jag har vart i Portugal)
Hopppas att ni haft det bättre än mig när det gäller morgonen!
// A big hug from Alma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback