Breaking news!

Har vart i stallet  (som jag berättade) och mamma kom och hämtade mig lite sent. Jag har tappat bort min ridväst! :(
Den är helt borta! Jag och mamma letade fler den men vi hittade inte den. I som läser detta inlägg och kommer från mitt stall: säg snälla till om ni hittar den. Är jätteledsen. Den kostade ju ån tusenlapp och den var ganska ny. Mamma har ju inte direkt råd med att köpa en ny så som det ligger till just nu. :(
Jag har satt upp en lapp om det och jag hoppas värkligen att någon hittades eller om jag hittar den...
Jag väntade på mamma som kœm lite sent och jag stod ute på parkeringen och väntade. Tur att det var hyfsat var,t, annars skulle jag vara död vid det här laget... Haha
Jag ska fixa iårdning mig och duscha lite senare. Vi ska äta lax och pasta typ till middag. Gott...
Jag skänker mig rätt trött idag och mår rätt illa så jag tror att jag ska lägga mig lite tidigare idag så att jag inte blir sjuk igen.
Juste! Jag glömde. Jag fick mitt ELLE- magasinet i brevlådan idag + en Jiensbibel... Ska läsa de i sängen sedan.
Förlåt för en dålig uppdatering! Hoppas att det inte gjorde något!! ;)
Tog lite bilder som jag tog på solnedgången. Den var så vacker. Det går inte att beskriva!!!

Vackert va???

Finaste solnedgången på länge <3
// kramiizz Almis


Kommentarer
alva säger:

superfin blogg! intresserad av ett bloglovinbyte? :)

2012-03-22 | 22:12:27
Bloggadress: http://aalvaglad.blogg.se/
Alma säger:

Visst ;)

2012-03-26 | 19:42:05
Bloggadress: http://allie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback