Allie's Nails

Tänkte göra premiär för Allie's Nails. Har fixat naglarna nu och kommer blogga om varje fixning av naglarna under en lång period. Jag hoppas att ni läsare kan märka hur jag förändras som nageldesigner och jag hoppas att ni kan få lite inspiration till era naglar och kan förhoppningsvis få det som er hobby också!
Jag har älskat att designat och målat naglar länge... Jag kan inte minnas hur länge...
Idag har jag gjort en rätt enkel design. Har inte tid att göra klart de så jag gör detaljer imårn.
Jag börjar med att fila naglarna tills de är Lena och vårdade med två olika sorters filar.

Den vita filen är till att runda naglarna så de får bra form.
Den färgglada filen är 4 steg till len, och vågade naglar.

Jag målade påsett grönt 'Depend' nagellack som jag tycker passar till denna årstid - vår

Såhär ser nagellacket ut

Sedan applicera jag ett genomskinligt överlack med glänsande ton


// Allie's Nails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback