Gud vad barnslig jag är!

Hej!
 
Mupp på dig! Har tittat på filmen "Mupparna" nu! Det är ganska bra! 
Haha nu kanske jag låter som värsta barnungen men det var den! Så FILMTIPS: Mupparna!
 
Det blev ingen nedladdning idag, jag hade så himla mycket att göra... eller, rättare sagt: Jag hade annat för mig! ;)
Men jag ska försöka att ladda ner alla bilderna till bloggen så snart som möjligt! ;) Så håll utkik!
 
Tappade mitt armband i marken och det gick sönder, men jag lagade det! 
Igentligen, jag tycker att det är ganska kul med pärlor, jag hittade några från när jag var mindre som jag inte använt. Jag tror att jag ska börja pärla lite! :D
Haha guuuud vad barnslig jag är! haha ne men aja...
 
Ska på något "fritids" imårgon när vi ska typ surfa och göra andra saker hela VECKAN!...
(Så det är inget vanligt fritids om man säger så ;)
 
 
// Kram Alma

Kommentarer
elsa säger:

okeej!:D

2012-06-25 | 12:09:07
Bloggadress: http://elsaedvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback