40 GRADER

Hej!
 
Vad säger ni om att spela tennis i 40 grader?
Inge vidare va?!!!
 
För det gjorde jag! Jag var ju som sagt på något slags sommargrej, som en tennisklubb har engenskerat. Såklar spelade vi tennis! På morgonen spelade vi tennis, sedan så åkte vi med bil till en av barnens mormor och morfar typ som hjälper till med tennisklubben och badade. 
Sedan åt vi lunch...
Det dåliga var att Oscar (min bror) inte åt någonting för att han inte måtte bra... :(

Efter lunchen bar det bad igen, men det var inte planerat det, utan att vi skulle spela tennis och göra annat men eftersom det blev oväntat VARMT så stannade vi där till 4...
 
När vi var hemma igen så har jag räknat till att jag år 2 blassar och 2 PIZZa bitar... mmmm

Imorgon blir det kanot! :D
 
// Kram Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback