Wath ever!

Hej!
 
Har haft det toppen idag. Var på resturang i Cascais. Det var så HIMLA göd mat! ;P
Det har snästan blivit som en tradition, sedan länge tbk har jag varje gång vi har vart och besökt pappa i Portugal har vi VARJE GÅNG NÄSTAN vart och  ätit på JUST DEN resturngan <3
Det är min favvo resturang, så wath ever om vi vart på den mkt, man tröttnar aldrig!
 
Det blev ingen ridning idag :( *ledsen* 
(vill inte förklara varför) Men det blir en nästa vecka!!! XD

Ikväll så åt vi sallad (gotth!!!) och en kompis till pappa och pappas tjej (haha gud vad jag uttrycker mig knäppt!) ska såva över här. Hon åt middag med oss och det har vart en toppen kväll! ;P
Nästa vecka ska vi vara på vår gamla skola här i Lissabon! Ska bli.... OK.... :I
 
// God natt, Alma
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback