Museum

Hej!
 
 
Jag har vart på skolan som vanligt och vi var på stranden och badade i poolen (najs).
Sedan så stack jag, pappa, min bror och pappas tjej till stan (Lissabon) för att kolla på en "överaskning" som pappa sa att det kallades.
När vi väl kom dit så visade det sig vara Lissabons vattenvärk, inte nu för tiden utan där alla meniskor fick sitt vatten ifrån för flera 100 år sedan.
 
Efter det så stack vi och käkade GLASS! Niiiice! På en av Portugals kändast "glass - kedjor" haha
Sen så lekte vi turister, fast vi egentligen inte e det och kollade på masssor med oliika saker.
Jag köpte framförallt en tröja (ÄLSKAR DEN) visade den i förra inlägget, vad tycker ni om den?
 
// Kram Skriver mer imorgon, Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback