Love you Ellen!

Jag saknar alla vanner sa himla mkt, det gar inte att beskriva! 
Speciellt alla snalla Stalvanner i stallganget! Sa jag tankte visa nagra av de mest betydellsefulla vannar i stalanget!!!
 
(slumpmassig ardning)
 
Ellen:
 
Sofia:
 
Moa:
 
Thea: 
 
Fanny:
 
Vickis: 
Bild Kommer
 
Julia:
Bild Kommer
 
Heddi:
Bild Kommer
 
Evelina:
 
Elise:
 
(till vänster) hahahaahahaha bästa bilden <3
 
Detta var nagra av de jag kanner best och betyder mest for mig <3 SLUMPMASSIG ARDNING! (kan ha glömt ngn har lite brottom)
 
// Kram Alma

Kommentarer
ellen säger:

sötnos <3

2012-07-09 | 22:20:59
Bloggadress: http://ellenlindberg.blogg.se
evelina säger:

Om det var slumpmässigårdning menar du att du gillar mig minst då? :'(

2012-07-10 | 00:38:03
evelina säger:

Eller jag fattade inte vad slumpmässig årdning bettyde när jag tänkte efter höhö... <3

2012-07-10 | 00:39:28
fanny säger:

saknar också!!!! :'((((((

2012-07-24 | 19:16:02
Bloggadress: http://kameraflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback