Inget toppenväder

Hej!
 
 
Det har inte derekt vart ett toppenväder idag om man jämfar med vad det var förra veckan (35 grader) men jag klarade mig. 
Jag var på skolan och sedan följde en kompis med hem. Vi badade i poolen (var iskallt) och sedan gick vi upp och värmde oss efter ett tag. *frös*
Vi kollade på massor med musicvedeor, bland annat kollade vi igenom alla LMFAO´s musik videos *pustÄ
 
Som ni förstår är jag LMFAO´s största fan! Älskar de!!!!! :*
 
Sista dagen på skolan imorgon då, sedan så blir det ridning igen på Lördag, på söndag sticker vi till ett hotell och såver över tills på Måndag då vi ska sticka på ZOO!!!
Man på tisdag, åker vi tillbaka till kalla Norden igen.... HÖHÖ sorry för dålig uppdatering idag, har inte haft tid... :(
 
// Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback