Ska dygna med sötaste evve!

Tjabba idag ska jag vara hemma hoss Evelina och sova över.
jag är skiiitledsen för att jag inte har bloggat för att jag har typ inte hunnit!!!
Idag har jag vart med evelina hela dagen sedan skolan slutade. Det blev krongligt men at komma dit till stallet så assså jag klarade deeet!! OMG (peace out).
Vi var med Evves medryttarhäst Gevia men hon har inga skor för tillfället så vi kan inte rida :(
Jag har typ ängnat halva dagen till att åka buss för att vi har åkt så mkt!!!!!!!!!!!!!
Just nu sitter jag i sängen och blogar och är inne på facebook medans evve är inne på min mobil:)
Evve hälsar!
Kramizzar /// Alma
Vi var ute och gick med Gevia ;)
Jag , Evve och Gevia ;)
Jag och Geviarider (evve tar foto) ;)
Lilla Gevia och jag <3

Sötizzar <3
Jag ser lite miffad på den här bilden men jaja...
Jag och Gevia...
Buss buss efter buss hela dagen
Bus efter buss efter buss..... hela dagen...
Grisen försöker äta mig!!
Grisen försöker äta mig!!
Jag skulle aaaaldrig vela äta den här maten!! (never)  DEn här maten äter visst grisarna
Grismat

// Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback