Ny istid?

Hej! Tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag lägger mej.
Har vart kaos idag. Det började med att jag missade bussen och fick gå nästan hela vägen till skolan från astrakangatan. Va ett hårsmån på att komma försent och tro mej. Man vill inte komma försent i min skola...
Sen så har vi Ma, Svenska. På svenskan så pratade vi typ i 45 min, hann gå igenom vad vi skulle göra lite till nya grejen vi ska göra och sen var det lunch, eller skulle vara. Nästan hälften av alla av killarna i klassen fick gå till reflection room (pga nån helt knäpp grej). När vi väl ska gå in till matsalen rutschar alla ut från matsalen och skriker: "Vi får sluta", "Snöstorm!!!", "Vi kommer bli fast!".
Jag frågar rektorn vad sim händer och hon sa att alla får gå hem för att alla bussar och tåg ska snart sluta gå pga vädret är så dåligt.

Snacka om chill!!
Slappat hemma, åt middag hos grannarna och träffade Lotta lite.
Men nu ska det visst bli skola imorgon, alla andra skolor behöver Inge det men just MIN ska ha det... Alla bussar kommer typ inte gå. Vad ska man göra?!
Önska mej lycka till...


Kommentarer
Fanny säger:

Jag hade hel skoldag igår och idag :/

2012-12-06 | 11:48:44
Bloggadress: http://fanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback