Kaos!

Hej! Gud vad den här dagen vart kaosig!! Jag märkte att det var någon som hade tjuvat mer än halva min godispåse (1/2 kg) så då blev jag lite ledsen, det bar ju mening att det skulle räcka tills jag skulle till Tyresö och ha lite på vägen dit också... Sen så fick vi ringa en sjukhustransport för att sjutsa Ellens mammas moster (Ellens mormors syster). Hon hade typ ramlat för ett tag sedan och det hade inte blivit bättre, och Ellens mamma hade inte tid att ta hand om henne... När vi tog ett kvällsdopp så tog Sofia lite bilder på när vi simmade. Bilder kommer sen ;) Aja... lite knasig dag, och imorgon så ska vi åka hem igen... Slipper alla mygg iaf *peddosmile* // Kram Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback