Hemma!

Då är man äntligen hemma i Sverige igen! Jag har haft det grymt på färjan men som ordspråket säger, "Borta bra, hemma bäst".

Kom hem igår morse, och när pappa och jag skulle gå och hämta bilen några 100 m bort så märkte vi, när vi försökte starta bilen att den var slut på batteri. En duktigare pappa kan man inte ha, som glömmer lyserna på bilden på. Så vi fick gå runt som hungriga duvor på parkeringsplatsen en och fråga efter några startkablar. Det var nästan som om vi frågade sakt ut, "Ursäkta, men kan vi få ta 20 minuter av eran tid genom att ni ska leta efter några startkablar och hitta erat batteri på bilen så att vi får det bra?" Rätt ironiskt va??

Vi var på Vasa museet, och gjorde det man brukar göra på museeum typ.... Sedan så åt vi på en indisk LUNCH resturan och sedan så åkta jag med tåg hem till min mamma, där jag bytte om till ridkläder och stack med bussen till stallet. Jag red barbacka på Frida-sötisen. Nu tror nu säkert, "Gud att hon vågar". JAG VET!!! (TUFFT) NI VET JU HUR HIMLA SVÅRT DET ÄR ATT HÅLLA SIG KVAR PÅ EN HÄST NÄR MAN SKRITTAR EN HEL LEKTION!!!! SÅ HIMLA SVÅRT!!!! *ironi

Bilder från Silja Line resan kommer så småning om.... förhoppningsvis innan jag dör, vi håller tummarna!!! *peddosmile

 

/ Alma


Kommentarer
fanny säger:

ja det ÄR faktiskt svårt att hålla sig kvar... hahha xS

2012-08-17 | 19:04:13
Bloggadress: http://kameraflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback