Ridningfn från igår <3

Som sagt så red jag igår ;D
Jag han inte blogga ner igår och jag ursäktar mig för det!!!
Jag och Ellen åkte buss till stallet. Vi gick in och ropade upp oss.
- Ellen du ska ha Frida!
Jag förstod ingenting för att om jag skulle ha haft Brolle så skulle jag blivit sagd före henne!! ;/
- Och Alma du ska ha Max Två.
*OMG*!!!
Ska jag ha en stor HÄST???!!!
Jag förstod ingenting och undrade om hon läst fel eller om det blivit något misstag... men det var det inte!!!
Jag gjorde iårdning honom och red honom en hel lektion!! Det kändes ovanlig att rida en så stor häst på en Ponnie-lektion och jag red bakom lilla Peggan som är en liten A-ponny!!! Aaaa!!
Lektionen var prima!! Inget mer att säga!! ;D
Stella (vår ridlärare) sa att jag inte behöver byta grupp till stor häst!!!
För att de flesta i den här gruppen är långa och vi har möjlighet att låna stora hästar :D
Jag är överlycklig!!
// puss & kr Alma


Kommentarer
Thea säger:

Peg är b-ponny ;)

2012-04-29 | 20:49:23
Bloggadress: http://necklaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback