Rast

Här sitter jag och Sarah i Boden. :/
Har skittråkigt och skulle hellre vara på rast istället för att vara de som lånar ut rastredskap!! ;(
Jag har stickat en mössa i slöjden och jag är rätt nöjd ;D
Tog en bild på den som ni vill se så titta på!! ;D
Jag har SO snart och sedan ska vi ha Idrott. Men jag trillade av på Wilja igår så jag har ganska ont i höften. Så ja ska inte vara med :(
Slutar sedan efter Idrotten och sedan ska jag gå hem och möta Ellen vid busstationen.
Ska rida kl 17.00 så jag hoppas jag får Brolle eller Jack!!! :D
Önska mig lycka till!!!
// puss Alma


Kommentarer
MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt säger:

Jättesnygg mössa :D



Sv: tack! Tyckte det gick riktigt bra ^^

2012-04-27 | 09:59:11
Bloggadress: http://majakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback